2018年7月23日 星期一

【MamaCoach案例分享】- 細仔唔再對住牆跳舞


「P.E.T 父母效能訓練」為育有三歲半孖仔媽咪Irene帶來有效的改變,她說:
「未上P.E.T前,我嘅情緒好差!幾個月前全職在家湊仔,其實一加一唔係等於二,而係三、四、五。
所以我一星期可以發足七日脾氣!不停鬧,我知道唔可以再咁樣落去。
我細仔好鐘意跳舞,成日對住度牆個影跳舞,當時我諗㸃解會咁鐘意跳舞⋯後來發覺係壓力⋯
一個月前,我完成了P.E.T.課程後,開始運用所學的技巧同兩個仔溝通。
我發脾氣的次數由一星期七日降至兩次,仲係只係當工人姐姐做錯野既時候!
因為每次想發脾氣前,我都會停一停,用P.E.T.個「行為四角」諗一諗,處於邊個問題區,應該點做。」
依家細仔無再對住牆跳舞喇,因為我懂得與他溝通,接納他的情緒。
我也明白他是因為被我罵得太多,而藉跳舞去排解自己情緒。現在也開朗了許多!」
謝謝Irene令人鼓舞的分享!很替她高興!
Irene的分享正正體現出#許多教養問題不在孩子,而在父母!只要媽媽改變一下溝通方式,孩子的改變將是令你意想不到的!
請不要再說:「我個仔好曳...激死我!」
正如Irene 來找我上課時,已經先問了自己:「其實係咪我,亞仔先會咁?我唔可以再咁樣發脾氣,我諗要fix 果個係我,唔係兩個仔!」
如果每一位父母都可以像Irene 及早擁有自我覺察力,知道要改變的是自己, 願意主動積極去學習和堅持實踐,我相信香港的孩子會更幸福!
《P.E.T. 父母效能訓練》創辦人Thomas Gordon 也表示:「接受訓練的父母讓我知道,他們具有改變自己的潛能,並給予自己訓練的機會。」

沒有留言:

張貼留言

父母效能訓練課程 [2019年9月][荔枝角]

Parent Effectiveness Training (P.E.T.) 父母效能訓練 課程    (2019 年 9 月份 )周二荔枝角廣東話班 父母效能訓練 (P.E.T.) 是現時全球首屈一指的親子育兒課程。 P.E.T. 是由屢獲殊榮的心理學...