2018年6月3日 星期日

悵然若失

三歲時在飛機上湊住您,盼著要待到什麼時候您才會give me a break... 
現在十三歲,你開始give me 好多break, 但我卻悵然若失!😍😒
✈️✈️✈️✈️✈️✈️⛺️⛺️⛺️
出發前三天,女兒說:「媽咪,我一陣放學約咗A去買school trip 啲嘢,仲要買多對鞋。」
我說:「哦!咁我比$500你夠唔夠?真係唔使我陪你去?」
「唔使啦!」
我悵然若失😕
出發前兩天。
女兒説:「我執哂嘢啦?媽咪有冇Thai baht?可唔可以俾埋passport 同身份証我?」
「咁你pack 咗xx,xx 未?」
開始roll eye, 說:「pack 咗啦,唔好煩啦!」
我又悵然若失🙁🙁
青春期阿媽的「煩」就是會在這個moment 出現,I better shut up.. 但係好想攞佢行李出來check check啊😓😓
「帶了藥、水壺、lip balm , sun screen未?」好想再問吓😫😫
但忍住.....她昨天不是已說同學會帶好多藥,不用擔心?ok ok, 媽咪我自己要adjust 吓,為她的獨立而高興,給她信任,讓她為自己負責任!
The hardest part of watching our kids growing up is letting go!!! 
最後臨上機,還是忍不住嚕囌叮囑多句:「飲多d水呀!」😅😅(我是否真係好x煩?)
我們煩是捨不得就此離場!

沒有留言:

張貼留言

父母效能訓練課程 [2019年9月][荔枝角]

Parent Effectiveness Training (P.E.T.) 父母效能訓練 課程    (2019 年 9 月份 )周二荔枝角廣東話班 父母效能訓練 (P.E.T.) 是現時全球首屈一指的親子育兒課程。 P.E.T. 是由屢獲殊榮的心理學...